Keep Calm And Be A Belieber

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Lakiess - 18 juli 2012 15:15

så idag så drömde jag en konstig dröm!!! 

Den e väldigt konstig!! jag orkar inte berätta men om ni verkligen vill veta meddela mig på 

msp Min gubbe e Lakiess! meddela mig om att ni vill veta o så säger jag.. jag orkar inte skriva det nu för den e jätte lång!! men jag önskar att den var sant.... 

och idag så har jag hittat låten som jag har letat efter typ i 5 månader nu!! och ÄNTLIGEN så hittar jag den!! :D


2 dar tills jag åker till frankrike!! 
Naglarna ska jag göra idag!!! o ta en bild o visa er

   Hej då!! 

Av Lakiess - 18 juli 2012 02:17

Tjah!! 

om 3 dar ska jag till FRANCE!!!

kan inte vänta SKA DÖ SNART!!! 
KAN INTE FATTA ATT JAG SKA ÅKA TILL FRANKRIKE / PARIS!!!

D är Min drömplats jöhh...

jag e så glad!! jag kan inte vänta!! kan inte världen bli speedad eller?? kanske bli speedad typ 20 timmar mer!! och jag ska exakt vart Zendaya och Bella thorne stog!! 

Detta sommarlov är nog den bästa!!! Hoppas det är det för er också!!   

oh just det kolla på denna bild!!

 

Min Nya gölligplutt!! han e så söt o snäll!! jag älskar dejj Mange Om du läser detta 

Hihihi!! Fett söt pv jag har!! VI HAR ETT FÖRHÅLLANDE

oh Yeah!

Det var S*it länge sen jag var ihop! sen jag var ihop med ante

-.- Hatar honom!! han blev ihop bara för att han var singel o när han hittade en tjej så 

dumpade han  mig!! men i allafall! så är den här låten till Mange och '' Mitt Liv just nue'' och er!! 

jag älskar er alla mina Lakiess - Läsare! och älskar dig Mange 


Nästa inlägg kommer jag lägga ut en bild på mina Paris Naglar!! :) ( Kanske ) om jag hinner göra dem! 

för nu packar vi typ!! :)  

Presentation


Hej jag är Lakiess, det är inte mitt riktiga namn utan det är mitt MSP namn :) tack så mkt att du kollar på min Blogg, fortsätt att läsa Tack :) denna blogg är inte en MSP blogg utan bara namnet, men det handlar om mitt Liv och lite MSP! :) fortsätt läs X

Fråga mig

13 besvarade frågor

I Love You By:

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RRS ;)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards