Keep Calm And Be A Belieber

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Lakiess - 6 juli 2012 00:38

Hej Sorry för inte har skrivit igår men asså jag kommer inte o ha tid att skriva varje dag! nu när det är Sommarlov e jag ute varje dag med vänner cyklar o sånt!!

o jag kommer inte kunna blogga efter sommarlovet! för då börjar jag skolan! och ska ha betyg för första gången! o jag ska sluta med allt till o med MSP bara för att få bra Betyg! har Lovat mig själv att börja om allt som jag inte har gjort o göra det o strunta i allt lek o dåliga saker!!

Men jag ska blogga varje dag 1 gång eller nått! :) Men jag har en sak o säga nue!

Lev Livet för du gör det bara 1 gång!! <3<3 Ha Kul! o gör det du vill ha.. hata inte, bli inte ledsen! strunta i vad dem andra tycker om dig Skit i det! bry dig bara om dig själv!! 

 

I'M MEE AND I'M FREEEEE! 4-EVER!! AND EVER     

Sommarens Låt! hahahaha <3<3

PUSS & KRAM   !! HA KUL INNAN NÅGON ANNAN TAR DITT KULHET! :)

// Lakiess

Presentation


Hej jag är Lakiess, det är inte mitt riktiga namn utan det är mitt MSP namn :) tack så mkt att du kollar på min Blogg, fortsätt att läsa Tack :) denna blogg är inte en MSP blogg utan bara namnet, men det handlar om mitt Liv och lite MSP! :) fortsätt läs X

Fråga mig

13 besvarade frågor

I Love You By:

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RRS ;)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards