Keep Calm And Be A Belieber

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Lakiess - 9 juli 2012 21:20

Hej Alihoppa 

Jag Kommer inte o ha tid o blogga eller spela msp! jag kommer vara inne på msp men inte vid sidan så mycke.. för att jag ska göra en ''present'' kan man kalla

jag har en lillasyster! som fyllde tre för några månader! april.. 

och min present till henne var inte en så bra present det var pussel! o det var inte jag som köpte det.. det var min mamma!

Löl ! Nej jag skojah! men i allafall! aa!

Innan jag går! vill jag visa er alla bloggar jag känner! det är inte så många!   

MSP-Simpan.bloggplatsen.se , saagamattssoon.devote.se , zumrod.bloggplatsen.se , emaslife.blogg.se , 

shakiess.bloggplatsen.se ,  swagofme.blogg.se 

HEJ DÅ BAJSANDE KORVAR SOM SÄGER''' HEJA MANGOR ''''''

Av Lakiess - 9 juli 2012 00:59

Tja alla Läsare!

I am me vann på Americans best dance crew! och den är skit bra! 

dem heter I Am Me! här jag ville visa några videos när dem dansar! :) 

det är när dom dansade på abdc! och här är en video när 2 st av I am Me dansar! min favo video!

Jag vill lära mig Dansen!! :)!! 

aja What ever Swag da!   

HEJ DÅ MANGOR! 

Presentation


Hej jag är Lakiess, det är inte mitt riktiga namn utan det är mitt MSP namn :) tack så mkt att du kollar på min Blogg, fortsätt att läsa Tack :) denna blogg är inte en MSP blogg utan bara namnet, men det handlar om mitt Liv och lite MSP! :) fortsätt läs X

Fråga mig

13 besvarade frågor

I Love You By:

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RRS ;)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards