Keep Calm And Be A Belieber

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Lakiess - 2 juli 2012 17:21

Tja Alla !! Jag har bloggat Länge nu o ni vet fortfarande inte vilka jag är ett stort fan Till!!

Jag orkar inte säga vem utan jag kan bara visa er!! :) 

Ok den första är.

  Och Denna bild också på henne

   

Hon Heter Zenadya o Är 15 år gammal!! Hon e en skådespelare En Dansare Och En sångerska!!

Hon är med på en film som heter Frenemies på Disney Channel!!

O hon är med på en tv program Som heter Shake It Up på Disney!!

Hon har As Bra Låtar!! orkar inte ladda upp med sök på youtube

Swag it out - Zendaya ''

My All - Zendaya ''

Watch me - Zendaya''

Och

Something To Dance For - Zendaya''

Den andra som jag gillar är hennes Bästis Bella Thorne

Jag orkar inte ladda upp bilder på henne men gör det nån annan gång!! :)

PUSS & KRAM   // Lakiess 



Presentation


Hej jag är Lakiess, det är inte mitt riktiga namn utan det är mitt MSP namn :) tack så mkt att du kollar på min Blogg, fortsätt att läsa Tack :) denna blogg är inte en MSP blogg utan bara namnet, men det handlar om mitt Liv och lite MSP! :) fortsätt läs X

Fråga mig

13 besvarade frågor

I Love You By:

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RRS ;)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards