Keep Calm And Be A Belieber

Direktlänk till inlägg 4 september 2012

Naww!

Av Lakiess - 4 september 2012 18:57

Aww! Det verkar som att  Google är också en Belieber ( eller )

  

den nya tjejen ( Julia ) Hatar JUSTIN      Jaa någon blev nyss  Minus -  populär!

jag blev jätte irreterad o ville bara spanka henne på ansiktet! men eftersom hon var ny som gjorde jag självklart inget + att hennes mamma va där så! 

utan jag sa bara Mmm.. Lågt, o satte mig bredvid min andra kompis! om man inte vill irretera mig Mycke, så säg inget om mina idoler som är

Justin Bieber  ( Belieber )

Zendaya ( Z-swagger )

Bella Thorne ( Bellator )

Dem är jag mest ett fan till

och sen kommer dem som är lite mindre, eller mycke eller jag vet inte!!!

Beyonce

Selena Gomez 

 

Haaj  Daåå!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lakiess - 25 december 2012 23:15

ok hej så den här låten har jag lyssnat på hela veckan. och nu kan hela familjen den för jag brukar öppna den på TV:n  .. så nu min kusin och min lilla kusin och min syster och min andra kusin och mina mostarar och min mamma och hela FAMILJEN LYSSNAR...

Av Lakiess - 25 december 2012 22:46

Hej<3<3 har ni saknat mig?? jag har saknat er Skiit mycke.. anyways jag ska inte babbla nu da jag har inte ens tid MOHAHAHAH.. ok jag ska säga alla nyheter jag har och som har hänt! ehm just det om ni inte vet ska är jag i USA! och ehm JAG GÅR ...

Av Lakiess - 26 november 2012 04:06

Hejjjjj!!!!!! gissa vad?? VAD?? jag är i USA. jag vet verkligen om jag ska leva där men Ja.. jag är hemma hos min mormor o morfar ^^ HEHEHEH men jag är i Washingon DC, Virginia jag ska inte säga några mer information!! jag kommer börja skola typ 11 e...

Av Lakiess - 3 november 2012 21:31

Hej, hoppas ni gillar min nya blogg stil, jag har ändrat den helt! :) jag kanske har skrivit det eller kanske bara drömmde att jag skrev det för jag drömmde idag om att jag skrev på min blogg konstiga saker, och självklart gjorde andra saker. men i a...

Av Lakiess - 2 november 2012 14:42

Hej alla fina läsare, Tack så mycke för era kommentarer om att jag inte ska sluta. okej jag ska inte sluta tack vare er!   . Idag är jag på bra humör, jag vet inte varför HEHE men jag känner att jag har inga problem idag! och min dröm var så BRA.. ja...

Presentation


Hej jag är Lakiess, det är inte mitt riktiga namn utan det är mitt MSP namn :) tack så mkt att du kollar på min Blogg, fortsätt att läsa Tack :) denna blogg är inte en MSP blogg utan bara namnet, men det handlar om mitt Liv och lite MSP! :) fortsätt läs X

Fråga mig

13 besvarade frågor

I Love You By:

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RRS ;)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards