Keep Calm And Be A Belieber

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Lakiess - 11 juli 2012 22:35

Hej Alla jag kommer lägga ut en bild som kommer o stå en sak!! snälla gör som jag visar!! 

gå in på kontakt o skicka MASSOR med mejl om Hackaren!!! 

o att msp ska stoppa dem o Sånt!! med våran hjälp kan MSP bli som vanligt igen!! 

 

Tryck på kontakt o så kommer ni fatta hur man gör!! 

TACK!! <3 :D

Av Lakiess - 11 juli 2012 15:37

Hej så igår eller idag kl 02:36 eller nått så pratade jag med en klass kompis Simpan>> på msp heter han! vi prata på skype! o då kom jag på att jag ville se AnonyMous Hackaren! så jag gick in i ett cafe rum o kolla vem jag hitta då + ni som inte tror att det finns en hackare på msp som har inget namn vad säger ni om den här bilden/beviset ??? 

 

kolla på den röda grejen där nere!! HON HAR INGET NAMN!! OMG det är dem!! AnonyMous o om ni ändå INTE TROR PÅ MIG! kolla på den här då!?!?!?!?!?!

Jag Belv Skit Rädd När Jag Var Bredvid Henne!! om ni inte vill bli hackade kolla på min senaste artbook '' VIKTIGT!!!!' 

Där har jag några tips för att man inte ska bli hackad, ( Om ni undrar på bilden varför jag har nybörjare kläder det är för att jag ville inte bli hackad så jag hade på mig nybörja kläder!'' LYCKA TILL!  Hoppas ni inte bli hackade 

P.S Köp Inte Vip Just nu Vänta Tills Dem går bort från msp! för dem kan ta ditt VIP !! För att em dem har också hackat F.B.I så! Dem är väldigt kända hackare!! -.-

JAG HATAR DEM 

men i allafall! Hej Då // Lakiess   

Presentation


Hej jag är Lakiess, det är inte mitt riktiga namn utan det är mitt MSP namn :) tack så mkt att du kollar på min Blogg, fortsätt att läsa Tack :) denna blogg är inte en MSP blogg utan bara namnet, men det handlar om mitt Liv och lite MSP! :) fortsätt läs X

Fråga mig

13 besvarade frågor

I Love You By:

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RRS ;)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards