Keep Calm And Be A Belieber

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Lakiess - 24 augusti 2012 21:28

Justin, har en perfym till tjejer som heter  '' Girfriend '' Ska nog köpa den :) om den är ute nu. här är bilden på perfymen.. och han och ''hon''

 

 

 

Jag vill ha honom..   

Han e så jälla Het! kolla noga på hans ögon o hans hår på sista bilden.

och den bilden i mitten, kolla på hans läppar     

Så jävla het han är.. hihi!!

  

Av Lakiess - 24 augusti 2012 20:35

OMG.. äterEXTREME Hot Pringels... Det brinner i tungan. men det är ändå gott :D

det är 2 st som bryr sig och sa att jag inte skulle sluta. en som heter Mira<3<310 kolla på hennes MSP blogg genom att klicka på DETTA , och en tjej som ställde en fråga faktist till mig, hon sa inte sitt namn. hon sa bara att hon är 15 år.. 

idag blev jag kär i en ny låt. den är inte så ny, jag har hörty den förut men jag tyckte inte om den så mk!


Jag Älskar dig Justin   Han är min fina ängel. Jag är kär i Justin Bieber

Har uppdaterat min film '' Weird skola (2)  '' tror i allafall att det är del 2! :9 annars så är det del 1 :)

Herrå!! ( Lyssna på klart på låten )

                                  

Presentation


Hej jag är Lakiess, det är inte mitt riktiga namn utan det är mitt MSP namn :) tack så mkt att du kollar på min Blogg, fortsätt att läsa Tack :) denna blogg är inte en MSP blogg utan bara namnet, men det handlar om mitt Liv och lite MSP! :) fortsätt läs X

Fråga mig

13 besvarade frågor

I Love You By:

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RRS ;)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards