Keep Calm And Be A Belieber

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Lakiess - 19 augusti 2012 14:45

Tjao tjao jag har NåGrA nyheter bara. jag har ( ''Hittat'' ) ungefär en kille på MSP. han heter ....... vill inte berätta   ni får veta när jag har redan vart ihop med honom. , och jag har hittat en ny bästa bästis MSPL  = Moviestarplanet Liv.. hon heter clawdeen. :) <3<3 älskar den där tjejen!! :)

jag har en sak åt er Beliebers. Låten Boyfriend är superbra eller hur ? ( JA ) 

Men denna låt  Boyfriend ( Bluesy Version ) är SUPERMEGA BRA!!!

:D på min twitter så följer jag Justin Bieber.. o där ställde jag till honom en fråga ( Jag ska översätta det, ni som inte kan Engelska så bra ) 


Engelska : Justin i have a question for you :).  why are you so freaking HOT..  I Die becuese u R so hot on the music video of Boyfriend. I Love You Justin!! <3<3


Svenska: Jag har en fråga åt dig Justin.. varför är du så HET.. jag dör när jag ser musik videon för låten Boyfriend. jag älskar dig Justin!! <3<3


hahahaa hoppas han svarar på mig da :p ( PINSAMT )

Hej då! :p <3 


                                        

Presentation


Hej jag är Lakiess, det är inte mitt riktiga namn utan det är mitt MSP namn :) tack så mkt att du kollar på min Blogg, fortsätt att läsa Tack :) denna blogg är inte en MSP blogg utan bara namnet, men det handlar om mitt Liv och lite MSP! :) fortsätt läs X

Fråga mig

13 besvarade frågor

I Love You By:

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RRS ;)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards