Keep Calm And Be A Belieber

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Lakiess - 15 augusti 2012 01:38

hahaha jag snackar med mig själv..   

 

Ska gå o Lägga Mig.. God Natt. .. Good Night , Sleep thight wake up in gods sunlight!

Av Lakiess - 15 augusti 2012 01:27

Tänkte bara lägga upp en bild på mig! Lite random

 

Inte redigerat! Bara lite random!   

Av Lakiess - 15 augusti 2012 01:14

jag kan inte tro det vet ni.. om ni inte visste så lever alla min mammas familg. alla dem lever i USA asså Min morfar mormor mina mostrar o kusiner o sånt.. jag har inte sett dem i 6 år förutom min kusin.. Zumrod. aa Vi ville åka dit. men vi kunde.. det var en problem grejs o mojs! :D aa Men NU KAN VI om typ 1 månad max kommer vi åka till USA.. jag är lite oroad om min skola.. för då liksom börjar skolan. o jag börjar 6:an.. och har national prov för första gången o sånt och det kommer bli läskigt.. jag e jätte rädd av sånt!!!  Men aa.. Nu har jag damp. nej jag skämta, men em. jag tror att jag ska bli Emo på Msp. ( bara för skojs skull. jag vet inte varför!! Men Kommentera vad ni tycker.. Tjao Bros!!

Presentation


Hej jag är Lakiess, det är inte mitt riktiga namn utan det är mitt MSP namn :) tack så mkt att du kollar på min Blogg, fortsätt att läsa Tack :) denna blogg är inte en MSP blogg utan bara namnet, men det handlar om mitt Liv och lite MSP! :) fortsätt läs X

Fråga mig

13 besvarade frågor

I Love You By:

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RRS ;)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards