Keep Calm And Be A Belieber

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Lakiess - 28 juni 2012 22:30

Hej allihoppa!!  sorry för att jag gjorde ett kort inlägg!! men jag skulle ut med mina BFF's! ( Inte Shakiess )

I allafall! 

just nu har jag inget o göra så jag ville skriva som vanligt!! 

denna blogg e mitt liv!! nu vet jag varför alla har bloggar! för det är jätte kul o blogga. och det blir mer kul om 

folk läser ännu mer!! :) 

det högsta det har varit för mig  ( folk som har kommit in i min blogg o läsit ) 

Det är 9 st på en dag!! 

Bra va?? fast jag hade förväntat mig typ recordet e typ 20 st eller nått.. men jag tycker att det är jätte bra för en nybörjare!! <3

PUSS & KRAM   ( nytt haha ) Ha det Goodie   ---- // Lakiess

Av Lakiess - 28 juni 2012 14:56

Tja Alilihoppa! Dax för Dagens låt! jag har inte så mycke tid för att skriva så jag säger direkT!! denna Låt

är vald av Lollo!!!!!!!!!!

Hon heter så! ! Låten heter '' Primadonna - maria and the diamonds'' Den e Jätte bra 

Det här är en bild på henne och Mig i hennes rum! 

 

Hej då! Bloggar Sen kanske! PUSS & KRAM    ! Ha det Goodie   // Lakiess <3

Av Lakiess - 28 juni 2012 13:00

Tja alla! kolla på den här bilden!! min BFF och jag!! visst e hon söt! jag älskar henne!! vi var i hennes rum!! 

Älskar den här tjejen! 

 

Azzå jag vet inte vad dagen Låt ska vara!! jag frågar allihoppa vad dems favorit låt e.. och alla säger '' Jag vet inte '' Måste fråga mer!! ni kan hjälpa migmed att säga vad eran låt e ! kommentera det! Hej då!

PUSS & KRAM   Ha det Goodie!   // Lakiess <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är Lakiess, det är inte mitt riktiga namn utan det är mitt MSP namn :) tack så mkt att du kollar på min Blogg, fortsätt att läsa Tack :) denna blogg är inte en MSP blogg utan bara namnet, men det handlar om mitt Liv och lite MSP! :) fortsätt läs X

Fråga mig

13 besvarade frågor

I Love You By:

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RRS ;)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards