Keep Calm And Be A Belieber

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Lakiess - 26 juni 2012 23:31

   Tja alla Coola läsare! Det är Lakiess!. :D jag har sagt Lol Hela Veckan nue.. jag vet inte om jag ska säga coolt eller ocoolt?

Aja Vem bryr sig om det .. JAG!  

Jag tror att jag ska börja med Dagens Låt! hmm Vi tar det sisst som jag alltid brukar Göra 

YAO.. Det jag Älskar o säga är '' Swag, K Bry, Ocoolt, Swaggers, ochhhhhhhhhh Lovers!

kl e typ nu halv 12 på Kvällen. o det är därför jag e lite konstig / Weird för att jag e ... Trött! 

Jag har glömt o blogga!! sorry Guys! men hoppas ni förlåter mig! asså kom igen varför är jag så

O populär vad jag än gör? Seriöst Varför?? på MSP o IRL! jag hade ett party på msp idag

kl typ 11. Och ingen kom typ! bara 3 st! så jag blev Sk*it Arg o Logga ute det för att jag e så låg level

eller ful eller inte vip / jury eller för jag e o populär o Blir Dissad! Aja Jag e TröttAja.. Nu blir det Dagens Låt,

Den e faktist vald Av Snyggozy   Den heter '' FUN: - We Are Young '' hoppas ni gillar den för jag Älskar den 

o det gör Snyggozy med!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är Lakiess, det är inte mitt riktiga namn utan det är mitt MSP namn :) tack så mkt att du kollar på min Blogg, fortsätt att läsa Tack :) denna blogg är inte en MSP blogg utan bara namnet, men det handlar om mitt Liv och lite MSP! :) fortsätt läs X

Fråga mig

13 besvarade frågor

I Love You By:

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RRS ;)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards