Keep Calm And Be A Belieber

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Lakiess - 25 december 2012 23:15

ok hej så den här låten har jag lyssnat på hela veckan. och nu kan hela familjen den för jag brukar öppna den på TV:n  .. så nu min kusin och min lilla kusin och min syster och min andra kusin och mina mostarar och min mamma och hela FAMILJEN LYSSNAR PÅ DEN.. HAHA Skojah   











Not   !!


Så här är låten ;) och Musik videon.. och just det jag fick göra Dip Dye på mitt hår JAAAA .. när jag blir 13 ska jag göra det ;) jag vill ha rött ;)!!  Min kompis i skolan Olivia har det det är skiiit snyggt! och jag ville ha det för länge sen  :) JUST DET låten :) och färgen ska vara som taylor swift i musik videon asså hennes hår i rött dip dyen eller vad den heter!!



TJAAO   // LAKIESS <3

Av Lakiess - 25 december 2012 22:46

Hej<3<3 har ni saknat mig?? jag har saknat er Skiit mycke.. anyways jag ska inte babbla nu da jag har inte ens tid MOHAHAHAH.. ok jag ska säga alla nyheter jag har och som har hänt! ehm just det om ni inte vet ska är jag i USA! och ehm JAG GÅR I SKOLAN YEEEEJAAAH!! och om det suger! jag menar jag hatar skolan! maten är skiiiiiiiiiiiit äcklig. och man måste betala pengar för att köpa mat fett efterblivet.. 

fast det är inte så mycke det är 02.50 $ asså typ Hmm hur mycke Kronor.. typ 13 UNGEFÄR för varje 1 dollar är 6 kronor ;) och vi har läxor varje dag förutom FREDAG! och Matten är skit svår jag menar jag tog absolut INTE Matten jag tog i sverige. jag menar asså jag vill komma tillbax till sverige.. och alla som tror att USA är bäst och allt. NEJ den är inte det jag lovar!!! vad mer Ehhm.. JUST det jag kommer fortsätta blogga :D för jag vill verkligen inte glömma Svenskan så jag måste skriva och prata och läsa det mer ofta.. så nu skriver jag och jag och min kusin pratar typ nästan bara Svenska om ni undrar vilken kusin så är det min kusin Zumrod och hennes blogg Zumrod.bloggplatsen.se. hon är ungefär den ända kusinen som är lika gammal som jag. hon är bara 1 år yngre än mig MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH  Skojah! jag är hyper   !! just det vad mer  JUST DET OMG HUR KAN JAG GLÖMMA DETTA .. skoja omb skulle aldrig glömma det. jag ville skriva det sist så att ni ALDRIG Ska´glömma det. OK. SÅ JUSTIN SA ATT HANS album Believe Acoustic ska komma ut 2013 JANUARIIIIIIIIIIIIIIII ........ och han sa att han har en överaskning till i Januari. jag tror att det är musik videon till FALL! K Tjaao MADDAKKKKKEEER''s    det är jag och justin mohahahahhaa SELENA mohahaha

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är Lakiess, det är inte mitt riktiga namn utan det är mitt MSP namn :) tack så mkt att du kollar på min Blogg, fortsätt att läsa Tack :) denna blogg är inte en MSP blogg utan bara namnet, men det handlar om mitt Liv och lite MSP! :) fortsätt läs X

Fråga mig

13 besvarade frågor

I Love You By:

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RRS ;)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards