Keep Calm And Be A Belieber

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Lakiess - 2 november 2012 14:42

Hej alla fina läsare, Tack så mycke för era kommentarer om att jag inte ska sluta. okej jag ska inte sluta tack vare er!   . Idag är jag på bra humör, jag vet inte varför HEHE men jag känner att jag har inga problem idag! och min dröm var så BRA.. jag brukar ha sånna drömmar, och jag vet att dem kommer jag aldrig glömma och ibland har jag världens läskigaste mardrömmar och dem glömmer jag inte heller   .. Men jag får ju försöka glömma dem och gå vidare jöh! :p ni läsare som har följt min blogg länge som typ Mira Älskar dig Gumman, ni kanske vet min senaste bästa dröm det var den där om Justin Bieber! GUD SÅ BRA DRÖM! om ni inte har läst den kan ni kolla på mina gamla inlägg. jag tror att jag har skrivit det, och om jag inte har så kommentera det så får jag skriva den gamla bästa drömmen EVER! men den här drömmen som jag drömmde idag var AS bra inte bättre men den var också bra. Jag drömde att min bror hade 1000 kr med sig och skulle ge mig dem ör. Ehm.. ja bara skulle ge mig dem. och då sa min amma att jag kan köpa en sak till mig VAD SOM HELST! ändå om den kostar 1000 kr och är så löjlig! och det första jag tänkte på är att köpa Justin Biebers biljetter, den där Meet & Greet men den kostade typ 3000 kr eller nått. så jag bedde mamma o pappa att dem skulle ge mig 2000 kr och dem ba gav mig, och när jag skulle gå in på nätet och köpa den så.... VAKNADE JAG   !! Hehehe 

Idag har jag en AS bra låt som man kan lyssna på och slappna av ( det är inte en Justin Bieber Låt ) HÄR SKA NI SE ! :PpPpP 

Jag älskar Owl City, dem är så avslappnande! eller ''han'' Ni vet Fireflies by Owl City. den är mitt Alarm på morgonen när jag ska vakna kl halv 7, men jag brukar strunta i alarmet och lägga mig till kvart över sju och inte hinna äta frukost eller nått, bara byter om borstar tänderna och går till bussen eller ''springer'' haha bra liv jag har på morgonen! :ppp jag HATAR morgon! jag är inte en morgonmänniska om ni inte visste! 

Presentation


Hej jag är Lakiess, det är inte mitt riktiga namn utan det är mitt MSP namn :) tack så mkt att du kollar på min Blogg, fortsätt att läsa Tack :) denna blogg är inte en MSP blogg utan bara namnet, men det handlar om mitt Liv och lite MSP! :) fortsätt läs X

Fråga mig

13 besvarade frågor

I Love You By:

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RRS ;)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards